Make-A-Wish Nederland
Reclamevideo's
2025

reclamevideo's
video's met impact
Reclamevideo's
Duurzame samenwerking
Make-A-Wish Nederland vervult de liefste wensen van ernstig zieke kinderen. Wij mochten als videopartner bijdragen aan die missie – met video’s die niet alleen registreren, maar voelen. Verhalen die écht binnenkomen.In de afgelopen periode maakten we meerdere producties voor Make-A-Wish, van intieme interviews tot indrukwekkende aftermovies en ontroerende wensvervullingen. Elke video had één doel: de kracht van hoop en verwondering overbrengen.
De wens van de jonge Siraç was duidelijk: piloot worden. Samen met Make-A-Wish en in samenwerking met KLM ging zijn droom in vervulling. Wij volgden zijn bijzondere dag.
Het resultaat is een verhalende korte video waarin niet alleen de wens centraal staat, maar ook de betekenis erachter: over hoop, dromen en kinderlijke veerkracht. Deze productie draaiden we als mini-documentaire, met ruimte voor emotie, beleving en een duidelijke boodschap.
De video werd ingezet op social media en tijdens presentaties om de impact van een wens tastbaar te maken.

In samenwerking met Google Nederland vond de actie Rope for Hope plaats, waarbij deelnemers van grote hoogte (WTC Gebouw, Amsterdam) abseilden om aandacht te vragen én geld op te halen voor Make-A-Wish.
Wij verzorgden de aftermovie van het event, waarin adrenaline en emotie samenkomen.Het werd een krachtige productie waarin we lieten zien hoe bedrijven ook op unieke wijze kunnen bijdragen aan wens vervullingen.

Voor gebruik tijdens de Kidsnight én online maakten we een intieme interviewvideo met Lize, waarin zij haar grote wens en persoonlijke verhaal deelt.
De video is oprecht, klein en laagdrempelig. Precies zoals het moment was. Dit gesprek is een mooi voorbeeld van hoe storytelling op een rustige manier toch kan werken. In de basis een simpele video, maar toch van groot belang. Het werd tijdens het event op groot scherm getoond en kreeg daarnaast een plek binnen de online communicatie van Make-A-Wish.

Voor de Make-A-Wish Kidsnight, het jaarlijkse evenement voor wenskinderen en hun families, maakten we een energieke aftermovie vol sfeer, kleur en betekenis.
We legden de mooiste momenten vast. Niet alleen het spektakel, maar ook de kleine blikken en gezelligheid. De montage is dynamisch, maar met ruimte voor het verhaal waar nodig. Alles om de avond zelf opnieuw voelbaar te maken, en de kijker te informeren over de achterliggende gedachte van het evenement.


Make a Wish Nederland
"Voor ons heeft Finalized een diverse opdrachten opgepakt op een zeer professionele manier. Het team begreep gelijk wat wij nodig hadden en kwam zelf ook met creatieve ideeën.Chris heeft veel kennis op dit vlak, is flexibel, meedenkend, vernieuwend en ontzettend prettig om mee samen te werken. Wij zijn enorm blij met het geweldige eindresultaat en kijken uit naar de samenwerkingen in de toekomst."
De video’s worden breed ingezet op social media, tijdens evenementen en in fondsenwervende campagnes. Ze helpen Make-A-Wish om meer mensen te bereiken, nieuwe donateurs te inspireren en de naamsbekendheid van de stichting verder te vergroten.
De wensverhalen geven een gezicht aan de missie van Make-A-Wish. Door elke video zorgvuldig te verbeelden met echte emoties en oprechte momenten, kan de organisatie nog krachtiger communiceren waarom hun werk zo belangrijk is en welke impact elke wens heeft.
De aftermovies en wensvervullingvideo’s brengen de magie van Make-A-Wish op een pure en oprechte manier in beeld. Door emotie, verwondering en dankbaarheid te vangen in film, ervaren kijkers de impact van een wens niet alleen met hun ogen, maar ook met hun hart.
Wij zijn Finalized: een videoproductiebedrijf uit Leeuwarden dat high-end bedrijfsfilms, commercials en social media video’s maakt. Video’s die scoren en jouw bedrijf of merk versterken.